Ring oss eller fyll i det formulär som passar ditt ärende. Vi svarar i telefonen på angivna öppettider och på formulären så snart vi kan.
Vi på Kundservice hjälper dig att boka långtidsabonnemang och svarar på frågor om ditt befintliga parkeringsabonnemang och din hyresavi. Läs mer om våra E-tjänster.
Adressändringar, förfrågan om överlåtelser och uppsägningar måste alltid komma in skriftligen, vänligen använd formulären nedan.
Telefon: 0771-96 90 06
Telefontider: Vardagar 08.00-17.00
Den tredje torsdagen varje månad stänger vi 14:00
OBS! Vi har lunchstängt kl 12-13 den 13/1 samt den 15/1.
På felanmälan hjälper vi dig att anmäla fel på betalautomater eller annan teknisk utrustning.
Telefon: 0771-96 90 01
Telefontider: Dygnet runt, alla dagar
Kortdebitering
Har du frågor om en banktransaktion i samband med att du parkerat hos oss?
Telefon: 0771-96 90 03
Telefontider: Vardagar 08.00-17.00
Läs mer och fyll i vårt formulär för kortdebitering
Utcheckning
Har du fått problem vid din utcheckning eller glömt att checka ut? Läs mer och fyll i vårt formulär för utcheckning
På avdelningen för Digitala Produkter hjälper vi dig och svarar på frågor om våra digitala tjänster så som Aimo Park Access och förköp via hemsidan.
Om du har skapat ett konto kan du hitta dina förbokningar här.
Telefon: 0771-96 90 08
Telefontider: Vardagar 08.00-17.00
MobilPark support
Har du några frågor eller behöver hjälp med vår app MobilPark?
Telefon: 0771-96 90 07
Telefontider: Vardagar 08.00-20.00, helgdagar 10:00-17:00
Det går även bra att nå oss via mejl.
E-postadress:
digitalaprodukter@aimopark.se
På Överklagningsenheten svarar vi på frågor gällande kontrollavgifter och parkeringsregler.
Telefon: 0771-96 90 02
Telefontider: Vardagar 09.00-12.00
Om du vill överklaga en kontrollavgift, fyll i formuläret
Behöver du parkeringstillstånd? När Aimo Park bevakar din parkeringsanläggning kan du ge dina parkeringsgäster parkeringstillstånd. Läs mer om våra parkeringstillstånd i Sverige.